FOREVER YOUNG

Ända sedan Twilight kom ut har det varit ett evigt tjat om den jävla Robert Pattinson. Jag är definitivt inget stort fan av the Twilight-saga och har inte fattat dealen med Robert?? Orealistiska filmer i all form (Twilight, Harry Potter, Sagan om ringen) är ingenting för mig egentligen så därför har jag smyg-hatat Rob. Varför vill man ställa upp att spela vampyr, och hur kan de flesta tonårstjejer tycka han är sexig när han spelar en vampyr?
FÖRSTÅR INTE...
...MEN...
...NU...
förstår jag dealen med Robert Pattinson!! OMG säger jag bara, haha. Vilken jävel.
Kollade nyss på Remember me och dog inombords, fyfan vilken bra film och fyfan vilken skådespelarinsats den här killen gör i filmen. Ni som inte har sett den, SE DEN! Jag hade ingen aning om vad den skulle handla om, inte hur den skulle sluta, så jag hade inte några förhoppningar. Men i efterhand så gör det ingenting, för jag hade inte blivit besviken i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: cassandra

såg den på bio typ vid premiären,bäst!!!!!!!!

2010-06-24 @ 17:41:07
Postat av: Anna Fröderberg

Ja, skitbra!!!!!!!!!!!!!

2010-06-24 @ 19:11:13
URL: http://annafroderbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0