HE EAT MY HEART

Har nästan precis kommit innanför dörren (okej det var en halvtimme sedan) och nu ska jag bege mig ut igen.
Det är såhär att Angelica i princip bara vill äta kakor/bullar som min mamma har ätit, haha cp. Och eftersom alla kanelbullar mamma gjorde sist hon bakade var slut, så ville Angelica ha nya. När jag kom hem precis så hade mamma bakat kanelbullar, så vi kan kalla henne Angelicas bitch nu haha. Så därför ska jag hem till Angelicas syster nu med kanelbullar, och umgås med hon, Sture, Tanja och Zinga såklart. Typ fyrtioelfte gången Angelica ska färga håret idag på 2 veckor. Crazy.


Köpte en klänning idag som jag tänkte ha på mig på avslutningen samt min systers student. Kanske egentligen lite för ''söt'' för min stil, men den funkar väl hehe. Från HM's garden collection 199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0