NEVER SAY NEVER

Igår efter att vi kommit hem från Gisela så lagade vi tacos, satt mycket fint. Fram tills attt Martin, Billy och Angelica plingade på dörren så satt jag med Citron+Socker i huvudet (provade detta). Vi gick bort till Kojak en stund och satte oss, träffade lite folk och satt och snackade, sen gick jag och Ang hem till mig och kollade Starstruck och somnade tidigt i morse.

I nuläget är Angelica och min lillebror ute med Angelicas systers hund, så jag passar på att uppdatera samtidigt som jag kollar fotbolls-VM.
Blev ingen strand i dag, didn't örk. Så vi har legat i trädgården och solat istället med vars en glass i handen. När min lillebror kom hem så satte vi igång vattenspridaren och sprang lite genom den. Nu är vi fit for fight och ska äta Lax med nypotatis! Senare ska vi bege oss hem till Sanna i stan. Antagligen blir det att vi sätter oss på Tropical Beach eller Gröningen och rökar vattenpipa, gotte. Sen ska vi hem till Sanna och ha sleepover och när Sanna och hennes kompisar åker till stranden i morgon bitti tänkte jag och Angelica gå ner till Fria bad, är bara gångsavstånd så det är ju skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0