PELA REKOR

Igår när vi vaknade drog vi ner till stranden så att vi var där vid halv 11, låg och stekte i 6 timmar med Eleonor, Erika, Angelica och Felicia. Haha jag ser ut som en räka nu!! Var hemma vid 5 tiden, tog en tupplur samt en dusch och sen mötte jag Mel en liten stund för att sedan gå till Eleonors koloni. Jag, Eleonor, Angelica och Eleonors mamma Eva-Lotta satt och spelade ett jätteroligt musikspel, hoho. Det var så nya frågor att frågan ''Vad heter bandet som John Engelbert och Oskar ''Ossi'' Bonde startade?'' kom. Aaah Johnossi såklart sa jag då, och jag och Eva-Lotta vann omgången!

Efter lite mys med musik och fanta så gick jag och Angelica hem till henne och sov! Idag tänkte vi göra det Emilio vanligtvis är bäst på: Chilla. Böcker måste lämnas tillbaka till stadsbibblan och jag tänkte klassa ut Angelica på Sing Star. Hoho. Bilder kommer väl så småningom också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0