YOU SEE ME DRIVING DOWN THE STREET, I LOOK SO FUCKING GOOD

Igår åkte jag och Linnea ner till gröningen en runda, när vi kom dit hörde vi ett gäng som stod och skrek: kolla där kommer Annabena! Hahahah...mamma och hennes arbetskamrater skulle äta på någon restaurang, på gröningen så det var dom som skrek, hoho.

Vi satte oss ner med vars en dricka och kollade på människor som spelade basket. Norton och hans vän gick förbi och slog sig ner vid oss. Efter att tag stack vi och åt middag, därefter åkte vi hemåt.
Väl när jag kommit hem så duschade jag, fixade mig lite och gick bort till Fradde. Johnny körde oss till Marina. Trevlig kväll ändå tills någon idiot som inte fått komma dit, förstörde. Sen när vi skulle vänta på bussen blev det såklart bråk mellan killarna=slogs som fan=panik. Tillslut fick Marina bort dom från varandra, så dom andra killarna stack och vi andra tog bussen till stan. Var där en liten stund sen åkte jag hem, och var hemma vid 2 tiden. Måste bara tillägga att OTTO är asjobbig, haha.

Nu i morse satte jag mig i trädgården med knäckemackor, mozarella, Loka Citron och en lillebror, mys. Vet inte vad som händer ikväll, men någonting blir det väl :D
Tillägg2 - Jag hatar dansk musik, eftersom danska är så sjukt fult. Men igår stod Elli och Schröder och sjöng en dansk låt för mig och den är ju redigt bra, hehe. Hade låten varit på engelska hade den varit ääääännnuuu bättre. Får även passa på att tacka Marina för gårdagen, hoppas allt gick bra igår, och kommer gå bra sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0