Utkast: Juni 6, 2010

Bloggen vill inte ta emot bilder på Angelica, haha varje gång jag ska lägga upp en bild på henne blir det fel på sidhämtningen. Iallafall..Jag är hemma nu. Eftersom vår klass ska möta SPID (de som går sportinriktning) på Onsdag i en brännbollsturnering, så behövs det såklart träning. Jag ska vara bäst på planen....host!! haha, så jag, Melinda och Hagman ska ut och träna lite bollar nu. Förvisso är det Hagmans klass vi ska möta, därför är det bra att jag ska träna med honom=skjuta bollen rätt i hans öga=han kan inte vara med= jag blir bäst på plan= vi vinner.

Hahaha, riktigt så kommer det nog inte gå till. ''Jag var i luften'' är ett ord som kommer användas flitigt på Onsdag iallafall, och sen får vi se hur det blir med att vi vinner...

Kommentarer
Postat av: angelica

bara för jag är för snygg :d

2010-06-06 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0