WAKA WAKA EH EH

Nyss hemkommen från Maxi. Har köpt allting inför imorgon, hehe. Angelica är hitbjuden för att se på Bröllopet och äta tacos! Igår tog jag det bara lugnt (som vanligt) och gick ut och träffade Melinda i Kojak en stund. Sen träffade vi Eric och Anton hoho.

Förrutom att vara på maxi idag, så har jag städat vårt ''lilla rum''. Mitt bland alla rummen så har vi ett litet rum där mamma lägger tvätt plus slänger in allt skräp (det är nu jag skämmer ut dig mamma!) haha så jag vek all tvätt där i dag samt rymde undan lite. Som tack beställde mamma en jacka till mig, Khaki-färgad (militär-grön typ) hehe snyggt.
Nu är Mats gamla föräldrar här+Chico för att äta mat. Vädret är underbart och vi håller på att grilla goda saker.
Ingen aning om vad som händer ikväll men kvällen är ung :D

Här är det enda fotot som går att ladda upp från min systers student, blir fel vid sidhämtningen varje gång jag ska ladda upp dom andra. Synd :((



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0