I DONT CARE, I SHOW YOU HOW TO LOVE

Hade picknick i går med Melinda i kojak med saft och hela köret, haha. Stack sen och mötte HavreSchade och Emely och stack till den kören haha, låter astöntigt att säga kören, men där var skoj i allafall! Städade sen hela natten, samt satte upp mina Brucan-planscher =)

Schuuul today. Åkte och fotograferade i stan med Emelie. Var även en sväng inne på nic och träffade Anna och Frida.
Nu ska jag iallafall till kören, haha kommer bli kallad körhoran!!



(Hahaha måste berätta!! Igår när jag var i väg så hade hunden rymt och satt sig utanför Pierres hus, så dom hade tagit in honom. Haha så fotograferade de honom (bilden under), skrev ut bilden och satte upp den på en kartong att dom hittat en hund. Tråkigt länge jag kommer köra med att Pierre har snott våran hund, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0