IT'S BEEN A LONG TIME, A LONG TIME COMING BUT I KNOW, A CHANGE IS GONNA COME, OH YES IT WILL

Spenderade hälften av skoltimmarna på Nic idag. Vi fick fotouppgifter och jag stack dit och fotograferade samt umgicks med Fradde och Anna! Stack sen tillbaka till skolan runt lunch och åt med Herpes (haha förlåt uttern) och Emelie. Resten av dagen satt vi bara och kollade på film, vilket låter chill, men stolarna på Barn och Fritid är nog det obekvämaste..

Somnade i fotöljen dirr när jag kom hem och vaknade några timmar senare av att någon tryckte upp pasta i näsan på mig, haha mogen familj. Sen dess har jag bara chillat med min lillebror eftersom resten var på bio.

Imorgon är det fredag (yezzz!!) vilket menas med skapande verksamhet (skittråkigt utan dig Marina, kom hem!) sen matte med allas favorit-Britt (skämt o sido) och sen mediekunskapsprov! Efter det så ska jag hem till pappa (hej daddycool, jag slutar klockan tre sen kommer jag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0