OM DU VAR ETT HAV VORE JAG EN VÅG,OM DU VAR HIMMELEN SKULLE JAG HA VINGAR.OM DU VAR ETT REGN HADE JAG VARIT HAV OCH LAND.OM DU VAR MUSIK VORE JAG EN SÅNG,OM DU VAR VIDDERNA VILLE JAG VARA VINDEN.MEN JAG SKULLE INTE VARA NÅGONTING OM DU INTE FANS








Redigt chill skoldag. På SO:on fick vi dekorera väggen, den blev fin - även om den inte är färdig än. Hade sen foto och vi framkallade våra bilder, det var riktigt läskigt. Synd sen att inte alla mina bilder kom med, boho. Men vad gör det om hundra år?

Kom hem nyss, har snackat lite med min granne (som ser helt okej ut, bara så att ni vet) och funderar på att sova en stund. Sen ska jag duscha och sticka iväg till kören =P Just nu i den här sekunden luktar det som det alltid gör när min mor lagar hästkorv, gotte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0