PROUD MARY KEEP ON BURNING, AS WE ROLLING, ROLLING, ROLLING ON THE RIVER

Eftersom jag skulle passa min lillebror i kväll hade jag tänkt städa på mitt rum (för en gångs skull) och sen sätta upp alla mina Bruce-affischer då jag köpt häftmassa när jag var på väla tidigare idag...men planerna ändrades. Melinda och Hagman ville att jag skulle laga mat till dom haha så jag försökte mig på att göra tagiatelle med köttfärsås och det smakade faktiskt rätt ok för att vara första gången. Efter middagen (som lagades vid tio på kvällen haha) så kollade vi Beck med Mats och Håkan, sen gick jag ut med vovven och följde gamlingarna en bit.

Nu ska det sovas för fulla muggar, men först ska jag fortsätta läsa på Live To Win! bra bok, mycket bra
Bjussar på lite bilder från igår hos Angelica och en på Hagge från idag, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0