STUCK IN THIS MOMENT WITH YOU

Onsdag: Var och hälsade på Mel på sjukhuset, körde rullstol, åt sjukhus-köttbullar, mötte upp Wlvira i stan, gick runder, Elvira stack, gick kvar i några timmar och handlade, stack hem, hoppade på hojen, hojade upp till aktiverum för en 15-minutare, till maxi, gjorde en otroligt god kycklingsallad, somnade tidigt



Torsdag: Kom till skolan tidigt, åt frukost i matsalen med Louise och Moa, framkallade bilder i labbet (skitroligt faktiskt), chillade i cafeterian med random klasskamrater, gick på en engelskalektion där hälften av klassen hoppade ut genom fönstret, där ute var det tydligen sommarväder (precis som dom kommit till en annan värld), fick se Sussies reaktion på det hela, ''Oh my god'', riskerade frånvaro från lektionen om jag öppnade fönstret, öppnade ändå, fick ingen frånvaro, gick hem från skolan, det var ju ändå sommarväder, pluggade, fick inte sola, grät mig till sömns, nästan




Fredag: Stack vid 12 ner till stan och träffade Sture&Angelica, thaibox, stack hem till Sture, chillade med musik, tidningar och cola i hennes uterum, Almir kom även, jag och Angelica gick bort till familjen Lundahl, kissade, hälsade på Aron utan öron, gick till maxi, handlade middag, vi lagade mat till min familj haha, mötte Aleksandra vid maxi, handlade målarbok, gick till Angelica, kollade 2012, kass, somnade, sov


slicket downstairs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0