THE WAIT IS OVER

Mycket bra dag även om jag och Melinda har haft ont i magen=mensvärk, haha tur dom har apotek i Malmö också iallafall. ''Jag skrattar inte åt dig så att du vet, han brukar alltid komma hit och handla saker och sen glömma dom''

Fick med mig en jacka hem (köpte en förra månaden, men äsch skit i det) två skjortor, ett linne, ett par dojjor (dock inte converse, kan ju inte bestämma vilken färg jag ska ha. Dessutom är mina gamla som är ingådda mycket skönare än ett par nya), armband, man utd keps, nagelack och sen stängde dom, haha.

Rätt sexigt att Hagman handlade för ca 1500 och ändå fick han bara med sig hem röda saker haha, men snikka saker dock.
Såg även en kändis hahahah, sprang ut från affären när jag sett henne och bort till Hagman och Melinda. Men tydligen var hon ingen kändis enligt dom haha. Hon heter iallafall Yazmina, var med i Idol 2008, Lilla Melodifestivalen något random år, och har en snygg pojkvän.

Eftersom killen inne på HM var assnygg kom jag hem med ett jävla organ för tjugo spänn som han tyckte jag kunde stödja Unicef med.

Trevlig dag, galjar i maten och jag ska avsluta dagen med att lyssna på Rihanna-Wait Your Turn som jag hörde i en tuff kepsaffär där jag och Hagge inhandlade våra kepsar =P (och Cougar Town såklart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0