RIVERSIDE MOTHERFUCKER

Har varit ute och gått i ghettot med hunden precis och hämtade även upp min lillebror på ghettoskolan. Stötte även på lite gulliga människor som jag känner på vägen, blandat med Piia från Helsingborgshem. Hon vill ha lite fler bilder att sätta upp i Ghettoskolans matsal (vilket innebär fler biobiljetter för mig hehe).. så det tänkte jag fixa till henne!


Eftersom jag inte har så mycket mer att skriva kan jag lägga upp lite bilder på en extrahund som vi haft här i två dagar, men som tyvärr åkte till Dalarna i morse. Två jaktkompisar till mamma och Mats skulle köpa en liten valp i Laholm och övernattade här. Dog när hunden kom innanför vår dörr, inte bara för att den är valp och redan stor som en älgkalv (och kommer bli gigantisk sen, och kunna döda en varg) utan för den var det sötaste jag sett.
Synd dock att den knappt kunde gå eftersom den bott i en källare och inte rört sig så mö, också synd att den innan vi duschade den, luktade kiss och bajs då den förra ägaren inte gått ut och gått med den så den har sovit i sitt egna bajs =( haha rätt räligt

Nej fan, orkar inte lägga upp bilder nu ändå haha, möter upp Melinda på Dalhem i stället och sitter och snackar skit

Ni får kolla på en bild på Kendra istället, Melindas systers nya hund. Tillskillnad från Märta (som da big dog hette) så är Kendra liten när hon är valp haha


Kommentarer
Postat av: MELLIS

ungefär så ser hon ut just nu, men nu ska jag väcka henne :D:D MOAHAHHAA

2010-03-17 @ 18:26:51
URL: http://mklf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0