I'M SITTIN IN THE BATHROOM WHERE WE USED TO SIT AND SMOKE CIGARETTES, NOW IM WATCHING, WATCHING YOU DIE


oHjA tJa!
Skolan idag och bara en lektion som var foto, gotte. Vi skulle fotografera vårtecken med vars en fattig digitalkamera, hehe men det gick nog bra. Hade möte och sen åkte jag och mamma och hämta lillebror på hans skola =P Så jag passade honom, sen stack jag ut med Gustav och Melinda. Vi satt på Dalhem och chillade, tills.....

...hahahha detta är så jävla skoj:

Jag stod och väntade på mamma sen så hon kunde köra tillbaka mig till skolan för att hämta matteböckerna, och då ser jag en man inne på centrat som springer med mobilen i högsta hugg. Och ut genom skjutdörrarna kommer en kille med en laptop i handen, och så skriker mannen med kameran: polis, polis och sen sprang en kille från pizzerian ut efter killen med datorn, hahaha. Så sprang dom bort till Dalhemsskolans parkering och pizzeria-killen fick tag i datorkillen, som naturligtvis hade snott datorn. Hahahha som vi garvade, det såg fett roligt ut!!

(Det finns massor med saker inne på centrat som tillexempel Ica,Pizzeria, tvättstugor och kulturpunkten där man kan sitta vid datorn och sånt) Så några småkids berättade för mig sen att killen som snott datorn och hans kompis (som hade sprungit med en annan dator åt andra hållet) hade sagt att dom kommit för att fixa datorsystemet och sen att det inte fungerade så dom var tvugna att gå ner i sina bilar för att fixa..och sen då stulit datorerna, haha jävla idioter!!! Sen kom polisen och alla arabungar var helt till sig.

Bjussar på lite bilder som jag tagit i dag, tagna med skolans stenålders digitalkamera:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0