Varje match, varje mål, varje seger. Är ström i ditt hjärta och du känner att du lever

Har bytat design. Dumt gjort? Jajamen. Fast gillar jag att Bruce är med på den? Jajamen. Har jag kvar min gamla design på datorn ifall jag ångrar mig? Jajamen.

Ikväll är det HIF-IFK. Gillas det? Jajamen. Med Eckhausen och Uttern? Jajamen. Är jag lack för att min kamera är sönder så jag inte kan fotografera mina älsklingspågar? Jajamen.

Förresten, cred till alla grupper på facebook. Snart har jag gått med i 300 grupper och då får man inte gå med i fler, det suger. Den senaste gruppen jag gick med i löd såhär:



Kommentarer
Postat av: cassandra

jag som älska din förra? :'(<3

2010-03-29 @ 19:12:34
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0