WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZÄ

Skolan idag (vi sjöng för Matilda i matsalen, grattis igen bettan!) sen åkte jag ner och åt en korv på pölsemannen med uttern och emelie, HEHE!

Har nyss varit ute i Hyllinge, i några timmar. Handlade lite på familia och sen var vi inne på city gross och shoppade loss till på lördag ;) haha måste även berätta att om man inte var mätt när man kom till city gross idag så var man iallafall det när man lämnade stället..så jävla mycket gratis grejer, visst vill ni veta vad man kunde välja på?

- Tacotallrik med köttfärs, sallad, creme fraiche och nachos
- Kaffe med ballerinakakor
- Juice
- Fil
- Smoothie
- Chips
- Choklad
- Pizza
- Pucko
- Bröd
- Melon
- Cider
- Skinka
- Man fick ta gratis majonäs samt flingor

och mycket mycket mer, haha sjukt-kan ju råda alla uteliggare att gå dit iaf
Nu ska jag göra matteläxan och sen sova.
Har skapande verksamhet i morgon och det är första gången jag längar dit haha och jag hoppas innerligt att Marina kommer dit, den bruna bajsen som kommer hem från Thailand idag, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0