FAVORITE GIRL

Blev tyvärr ingen Jovana igår. Jag, mor, Angelica, min bror och Angelicas systers hund drog istället till maxi och inhandlade grönsaker och dipp. Sen lämnade vi av mor och bror hemma hos mig och stack hem till Tanja, Angelicas syster. Så mös vi till Britney Spears Crossroads och även Emelie kom och joinade oss.

Nu ska vi (the family) bege oss till Ramlösa och hem till Anders och Annika. Dom har nyss fått kise-bebisar så min lillebror ska få välja ut en egen lite kattunge....haha när vi var små fick vi knappt en hamster...

Har tyvärr inga bilder att bjuda på. Ligger i min säng med laptopen och skriver och alla mina bilder ligger på den stationära datorn. Hade nog inte hunnit ändå, dags att göra sig i ordning! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0