HJÄRTAT STANNAR, FAN VAD SKA JAG TA MIG TILL?

Hej människor. Blev en fikakväll igår på mezo som utvecklades till att vi drog till Ramlösa på fest. Ramlösa-killarna hade fixat en lokal så det var där vi höll till, hoho. Sedan drog alla människor ner till donken och satt och chillade och någon timme senare blev vi upphämtade av Fratte som körde oss hem till Linnea.
Somnade gott sen i Linneas säng, och smög i väg i morse när hon fortfarande sov, hehe. Sen dess att jag kom hem så har vi haft gäster, eftersom Mats fyller 49 idag, hoho grattis styvfar.

Nu är det i allafall dags att rycka upp sig, ska träffa Jovana ikväll. Vet inte vad vi ska hitta på än, men classmate Emelie har fest så vi kanske drar dit eller så hittar vi på någonting annat skojsigt. 2006 när vi var i princip varje dag, så brukade vi alltid möta upp Eleonor Thunström, Josefine Johansson och Anita (behövs inte ett efternamn, finns bara en Anita liksom haha) och käka pommes på Västra Bergas pizzeria. Vi kör kanske på reounion idag. Dock utan Västra Bergas pizzeria som stängt ner, och dock utan de andra tre tjejerna, haha.

Ja somsagt...rycka upp sig!
Bilder från gårdagen finns på facebook om ni inte orkar vänta tills jag lagt upp dom här, sålänge bjuds det på en egobild samt tre bilder på mig och havreSchade från Valborg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0