Hola! Har varken tid eller ork att sätta m...

img_0032 (MMS)

Hola! Har varken tid eller ork att sätta mig vid en riktig dator så jag tänkte berätta lite om gårdagen via iPhonen istället.  Vid fyra tiden stack jag, hagman och melinda till maxi och handlade grillar, korv, ketchup, mashmellows etc. Så att vi skulle kunna grilla. På maxi hittade jag även min mamma som inte kände igen min (måste varit hårfärgen, fast hon sett mig hemma innan haha). Vid 5 mötte vi upp oskar på knutpunkten och så hoppade vi på båten. Strosade runt lite på danmarks gator (precis som blondinbella, läste att hon strosade runt i köpenhamn, så strosa runt är nog det rätta ordet hahah jaja jg bara babblar) vi köpte i allafall  lite god dricka och sen tog vi oss till kronborgs slott (hagman hade tagit med sin sparkcykel så han sparkcyklade). IALLAFALL så satt vi där ett bra tag och hade skitkul (jim i fågelform säger jag bara haha). När det började bli småkyligt fast ändå inte kallt så drog vi hem. Mötte angelica och sture i kojak och gick till hålan och tjuvbadade... Asskönt!! Aleksandra och paulina var även där hehe (och emelie nordgren fast med annat sällskap). Efter en stund kom nattvandrare och bad oss dra så det gjorde vi, hoho.  Bussen som skulle gått e n minut tidigare än vad klockan var, hade vi inte sett och eftersom vi helt random skulle ner i stan så skulle vi försöka hinna med den, då bussarna bara går en gång i halvtimmen. Vi SPRANG från badet enda till maxi och hann ändå med bussen vilket är sjukt starkt jobbat då det är väldigt långt haha.     Det hände inte så mycket mer så nu beslutar jag mig för att sluta skriva :) ska bege mig till väla och sen är det sista hif matchen innan VM uppehållet, sjult sorligt. Pusssissar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0