I HAVE CLIMBED HIGHEST MOUNTAIN, I HAVE RUN THROUGH THE FIELDS, ONLY TO BE WITH YOU


+ Skolan
+ Målade på min målning
+ Åkte hem
+ Somnade
+ Sov
+ Ska göra mig i ordning
+ Fika på mezo med Linnea, Amelia och Felicia. Kanske bara Amelia

I vilket fall som helt är Amelia helt random. Hon skriver till mig att hon är fikasugen och att hon vill fika för att hon velat det länge. Visst, helt normalt..OM man inte har föräldrar som äger ett konditori där man till och med jobbar själv. Haha så jävla störd unge

Bild 1,2,3:Underbart
Bild 4: Gustav gör sig redo för hemfärd
Bild 5: Träffade min granne hem på bussen hem från Olympia, så vi hade följes(som My säger) hem
Bild 6,7: I matan med Uttern och världens torraste Stephanie, hahaha människan är ju helt sjuk :D
Bild 8: Frida chillar i arenan
Bild 9: Marina chillade lite extra
Bild 10, 11,12: Ellinor, Uttern, Eric och Gutte
Bild 13,14: Moa poserar som bara den
Bild 15: Louise chillar på livet som vanligt med en bög i knäet
Bild 16: Alla andra har chillat, men här har vi den ultimata chillaren, Emilio!!
Bild 17: Josefine på bussen hem från HIF, dog av linserna, haha så jävla ballt det såg ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0