I LEFT MY HEAD AND MY HEART ON THE DANCEFLOOR

Åkte ner till Jailbird igår och köpte min älskade t-shirt, sedan hämtade jag ut min glass som jag och 3000 andra i Sverige fick gratis utav Seven Eleven!

Skola idag, efter så drog jag ner till stan all by myself för att fixa med Expo-läxan. Det var sjukt mycket folk inne på Gina Tricot vilket berodde på att de flesta vårkläderna reades ut för 19-29kronor!! Hitta två saker som mor fick komma ner och betala till mig, hehe. Nu håller familjen på att grilla, sen lutar det åt att jag sticker och solar. Efter det så luktar det lite plugg, måste fortsätta på expon samt skriva en svenskauppgift.

Hörde nyss en ny låt på spotifyreklamen, jättebra faktiskt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0