IM YOUR BIGGEST FAN

Tja blöggeen! Idag hade vi inga lektioner på eftermiddagen=Sätta sig i det underbara vädret på Gröningen med Melinda, Jack, Eric och Johnny. Vi smaskade på jordgubbar, ananas, kanelbullar, god dricka och så spelade killarna lite gitarr hehe. ''LÄR JOHNNY SPELA GITARR ISTÄLLET!!''

Kan tillägga att jag var duktig i går och lagade mat till familjen. Det blev Champinjonsoppa som jag hittade här (det vita är länken). Precis när maten var klar så åkte mamma och halvpappa och åt på restaurang istället, och min lillebror ville inte ha. Tacksam familj hahaha.

Nu ska jag följa med min mamma och handla, sen ska jag råplugga, vilket aldrig kommer hända..men det behövs, så jag får väl ta tummen ur rövvvaa

Bild på mitt nya hår hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0