ONCE A FAILURE, ALWAYS A RETARD

Imorgon klockan tio skulle jag egentligen befunnit mig i Hässleholm, närmare bestämt på S!esta. My fixade ett sista minuten funktionärsjobb till mig, men det kändes inte så värst skoj att åka själv :(. Största anledningen till att åka Siesta var såklart Johnossi men......
.....jag och Melinda har fått jobb på Tivolirock i Kristianstad som är en heldag med musik under Kristianstadsdagarna. Bland annat The Ark, Timo Räisänen, Ola Joyce and *trumvirvel* JOHNOSSI!! medverkar. Är asglad!! :D På Onsdag ska vi korsa Skåne och åka till Kristianstad för att gå på ett möte.
Nu ska jag fortsätta vara glad och äntligen fixa ögonbrynen. Dom ska noppas och färgas!

S-O-M-M-A-R-P-L-Å-G-A!
Asnice att pumpa dennna på högsta volym en sommarkväll and dance like there's no tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0