RED RED WINE

Lördag: Åkte till Kvistofta kyrka och kollade när min kusin konfirmerades sedan därefter hem till min faster. Några timmar senare drog jag, mamma och Oliver, och åt på båtarna. Sen var jag bara hemma och degade, skulle egentligen med Angelica till Bagge men jag var helt slut hehe. Cyklade hem till Hagman i stället, utan förvarning och frågade om vi kunde umgås. Mel och Hag hade precis gjort tacos så jag blev bjuden på det, sen var vi ute i trädgården och spelade fotboll som vanligt, in igen och så dansade vi lite. Efter att ha fått tinitus av den höga musiken cyklade jag hem en sväng igen men det hände inte så mycket så jag tog en ananas och cyklade bort till Hagman igen haha. Det blev en TV-kväll som bestod av Nanny Diaries samt Villa Real-Barcelona. Sedan skrattade vi bara bort tiden tills jag cyklade hem igen, säger bara en sak Melinda: Gottesaker Hahahahahaha

Idag så traskade jag och Emelie bort till aktiverum och bättrade på brännan och sedan stack vi ner i stan och satte oss på en uteservering, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0