GENOM MÄLARENS KÄRLEK TILL HAVET, EN BLANDNING AV SÖTT OCH SALT

Onsdag: Anlände i Stockholm vid 2 tiden på natten, somnade nästan direkt.
Torsdag: Åkte ut till Kista med min mor och handlade lite i Kistas nya galleria..''liten''. Resten av dagen spenderades med/hos familjen Pernemar.
Fredag: Heldag på stan med morsan, shoppade, åt på tacobar, såg Peter från Paradise Hotel(snygging) och sen avslutade vi med skoskav och ett besök på Thank God It's Friday's uteservering.
Lördag: Åkte ut till Vallentuna för ett besök hos familjen Vacchi. 25(!!) grader hade vi och på kvällen så tog jag pendlen till andra sidan Stockholm för att möta upp Jonte och hans kompisar. Tillslut så hamnade jag rätt och vi satte oss på en klippa vid Mälaren, och grillade. Mys! Senare tog vi tunnelbanan till Vällingby och därefter taxi hem till Jonte. Övernattade där och på morgonen dagen efter så kom familjen och hämtade mig, så att vi kunde åka från Stockholm, hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0