VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET?

Kände på mig redan förra veckan att jag skulle bli sjuk och i förrgår trädde min förkylning fram. Igår blev den lite värre och när jag vaknade i morse var den oslagbar. Så jag stannade hemma från skolan idag för att kunna vila upp mig lite hehe. Måste till skolan imorgon för att gå på skapande verksamhet, annars dödar Christel mig...Marina och Frida vet vilket temprament hon kan ha haha :D

Nu sitter jag och pumpar musik för mamma, Sara och Kitty. Min syster ska till balen så hon är ju redigt snygg idag, tur för henne då hennes läppglans hon köpte i går kostade över 300(!) spänn.
Snart kommer Angelica och sen ska vi åka ner till stan för att kolla på alla människor. Ska även möta Frida där och kolla på den andra Annan, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0